Nie masz czasu na długie treningi na siłowni?

Moje ćwiczenia są przeznaczone przede wszystkim dla zapracowanych kobiet.

Nie zawsze mamy czas, by wyjść na siłownię. Często zdarza się, że pracujemy do późna i nie chce się nam ruszyć tyłka z domu. Trening, który proponuję zajmuje nie więcej niż 30 minut. Wiem, że na ćwiczenia brakuje czasu ze względu na zajęcia do późna, pracę, zły dzień, który sprawia, że nie masz ochoty robić dodatkowo treningu. Tak bywa. Problem zaczyna się wtedy, gdy takich sytuacji robi się coraz więcej, a z dwudniowej przerwy w ćwiczeniach robi się dwumiesięczna.

Co robić? Wstawać o piątej rano przed pracą? Ćwiczyć w nocy?
Nie.

Może dzięki ćwiczeniom które Ci proponuję nie spalisz tylu kalorii, co podczas godzinnego treningu na siłowni, ale wykonywanie ich regularnie, stosowanie zdrowej diety, plus od czasu do czasu ćwiczenia cardio lub treningów interwałowych na pewno przyniosą efekty. Wypróbowałam na sobie.


Możesz już dziś skorzystać z moich treningów online.
Program treningowy “Jak pozbyć się bólu pleców?” z krótkimi ale skutecznymi treningami pilatesu, które będziesz mogła wykonać w każdej chwili w pracy, domu czy pokoju hotelowym podczas służbowej lub prywatnej podróży. Potrzebujesz tylko wolnych 20 minut i wygodnego stroju.

Przejdź do sklepu treningi.wformiepo40.pl  i korzystaj z tego programu treningowego przez rok od jego zakupu tak często jak masz możliwość, ochotę i gdziekolwiek jesteś!